27.10.2013

Czas na zmiany...

Czas na zmiany!
A dokladniej na przeniesienie blogga na inny serwer :)
Jesli lubicie mojego blogga, mozecie znalezc mnie Tutaj
Kram!

19.10.2013

Kawa...kubek?

No tak, od jakiegos czasu probuje nie pic za duzo kawy. Co jest baaaaaaardzo ciezkie ale zamiast kawy od tygodnia udaje mi sie pic zielona herbatke! Yay... Tak...do dzis najprawdopodobniej...
Bedac w galerii handlowej przychodzilam obok "Indiska" i zobaczylam wspaniala "rea" (wyprzedarz)!
Kubek z 99 na 49! W dodatku przepiekny...a ze uwielbiam pic kawe w olbrzymim kubku bez zastanowienia kupilam...
Pewnie myslicie, ze w takim kubku mozna pic wszystko...ale nie nie...to jest specjalny kubek! Do kawy! Sa osoby, ktore lubieja pic kawe w malutkich filizankach i sa te, ktore naleza do tych, ktore lubieja kawe w duuuuzych ilosciach! Ja naleze do tych drugich... Z picia kawy ma sie przyjemnosc a z wypicia litra herbaty... Rzecz gustu...
W kazdym badz razie jestem zakochana po uszy w moim nowym, litrowym kubeczku...💗💓💗

Czyz nie jest ⓟⓘⓔⓚⓝⓨ ?!

Moj kuben 🆚 zwykly kubek...
I jak tu teraz przestac pic kawe, kiedy mozna sie cieszyc
jej smakiem jeszcze dluzej?
I'm LOST ! 
❤❤❤💛❤❤❤
Kram!



Fredags shopping ^^

Udane piatkowe zakupy ^^
Od czego sa piatki? Od tego, zeby wydac ciezko zapracowane przez caly tydzien pieniazki :P
A jak sie wyda pieniazki i jeszcze sie jest z tego zadowolonym to juz fredagsmys jest wypelniony i nie potrzeba mi nic innego ^^
Gucci Rush 2 mums uwielbiam ten zapaszek ^^ prawie 600kr ale jakie warto!


Poza tym upatrzylam bardzo fajna torebuche w H&M! 
Za jedyne 399! 
Polecam!

Podsumowujac...
Wspaniala torebucha za wspaniale pieniadze + uwielbiany perfumik 
(Niezbednik kazdej torebeczki) 
Bardzo udane zakupy! 


Kram!






14.10.2013

Mums

Szybko i bardzo pozywnie ^^
Dzis po pracy zamowilam sobie salatke z avokado. Jest jedna taka pizzeria w okolicy gdzie pracuja...faceci, ktorzy pochodza najprawdopodobniej z Syrii albo Turcji (zero zdziwnienia). W kazdym badz razie ostatnimi czasy zrobilam sie strasznie leeeeeniwa plus cierpie na niedobor czasu...tak wiec ostatnimi czasy zadawalam sie salatkami z pizzerji...i jest mi z tym bardzo dobrze! ^^
Mums!

Puss och kram!! 
💋💋


13.10.2013

Instagram

Zapraszam Was na instagram!
Mozecie mnie zalezc pod nazwa - jkarinaw
Alez mamy piekna jesten!

Kram!

05.10.2013

Ehhh ta jesien...

Obudzilam sie dzis do bebniacych kropli deszczu...majac zamkniete oczy bylo to dosyc przyjemne ale jak je otworzylam to juz tak przyjemnie nie bylo...
Szare niebo to nie to co chce sie zobaczyc po przebudzeniu...


Äsch od razu mysli sie o tym, ze o godzinie 18:30 bedzie juz totalnie ciemno i co na to poradzic? 
Nie wiem jak Wam Ale mnie poprawia humor cos wiosennego jak np. ten zuchwalec, ktoremu jesien nie jest straszna ^^


Poza tym na jesienna handre polecam "rockin' " winogrona i kawalek dobrej muzyki! 







I juz jesien mi nie straszna!
Kram!



04.10.2013

Va fan! Igen?

Ehhh Vuxenutbildning mnie wykonczy...
Po ukonczeniu SAS 1 bylam przekonana, ze automatycznie przejde do SAS 2 (chyba juz o tym kiedys pisalam) w kazdym badz razie nie wyslalam aplikacji bo bylam w Polsce na urlopie a jak wocilam to czas uplynal...dlatego poszlam do Vuxenutbildning z zapytaniem o to co moge zrobic, zeby zaliczyc szwedzki jak najszybciej. Powiedziano mi, ze TISUS Ale czas na wyslanie aplikacji byl do 27/10 ... Super...
Wrocilam do domu, sfrustrowana jak zwykle po wizycie u nich i do glowy tak spontanicznie mi przyszlo to, ze kiedys zapytani o egzamin z angielskiego B odpowiedzieli, ze nie musze uczeszczac na kurs, ale moge zaplacic 500kr i pisac specjalny egzamin. I pomyslalam, dlaczego nie ma takiej mozliwosci jesli chodzi o szwedzki? I napisalam do nich maila. Dostalam odpowiedz, ze oczywiscie ze jest raka mozliwosc...
I jak tu sie nie zdenerwowac? Dlaczego trzeba ich ciagnac non stop sa jezyk? I to nie chodzi o to, ze oni sa niekompetentni! Po prostu olewaja osoby, ktorym zalezy!
Ehhh Co tu poczac...szkoda tylko ze rock temu sama nie wpadlam na to, ze mogna pisac taki egzamin...juz mialabym pewnie wszystko z glowy i moglabym zaczac studia...a tak kolejny termin przepada! Fan alltså!